Minner fra Lucies lille krambod

I disse dager er det et år siden Lucies lille krambod åpnet, med noen få varer til minne om Lucie og Nattmannens datter. Selv med det lille jeg hadde til salgs, tok det for mye tid vekk fra skrivingen, så jeg har fått hjelp til det praktiske. Jeg både lager ting selv, og bestiller fra andre, i tillegg til at jeg pakker inn og setter mitt preg på de fleste varene.

Det siste året har vi utvidet med mye nytt. Noe er håndlaget, mens andre ting er trykket opp. En del av det jeg lager selv kommer inn igjen etterhvert som jeg får tid til å lage.

Dette er en samleside med alt Lucie og Karen Malene har hatt i kramboden sin. Noe har de fremdeles, men noe er utsolgt og kommer ikke inn igjen, så her er alt de har og har hatt.

Hvis du vil ha noe fra kramboden, gå til nettbutikken:  lucieslillekrambod.no

• • •

May Lis Ruus 2014

2 thoughts on “Minner fra Lucies lille krambod

  1. Mange søte ting her! 🙂
    Jeg må bare si at jeg synes det er så kult at Dragonen ser helt lik ut som Julian McMahon. Er dette bevisst fra kunstnerens side eller er det tilfeldig? 🙂

Legg igjen en kommentar